Australie - Reisverslagen van Eva Timans - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslagen van Eva Timans - WaarBenJij.nu

Australie

Dinsdag 11 juni 2013 vertrek ik naar Australië om vervolgens in het opvolgende jaar zoveel mogelijk te zien, meemaken en vooral te genieten. Twee jaar lang heb ik voor deze reis gespaard, nog langer droomde ik er al van!

De reis begint in Sydney. Hier landt het vliegtuig donderdag 13 juni om 10:20u (Australische tijd), 2:20u (Nederlandse tijd). Ik word hier opgevangen door 'Australian Backpackers' die me vervolgens, samen met nog 4 anderen, de eerste 5 dagen op weg helpen. Een citytour, boottocht door de haven, openen van een Australische bankrekening, bezoeken van het Operahouse, BBQ's, surftrip en een tour naar de Blue Mountains staan allemaal op het programma deze dagen.

Wat is mijn plan als deze introductie voorbij is? GEEN! Als een echte backpacker ga ik kijken hoe mijn weg zich verder vervolgt en welke reisgenoten ik ontmoet..

G'bye MATES!

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Home. Sweet. Home.

20 Mei 2014

Freedom!

19 April 2014

Uluru.. Het kersje op mijn reis

08 Maart 2014

Nieuw-(Zee)land, nieuw avontuur!

03 Februari 2014

Farewell. Goodbye.
Eva

Actief sinds 03 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15126

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 24 Mei 2014

Australie

Landen bezocht: